RSS
czwartek, 21 października 2010
www.metro.waw.pl - dużo informacji

Na tej stronie  znajdziecie duzo inforacji o budowie, porojekcie i projektow np. takich jak ten gdzie widac jak duza roznica poziomow jest pomiedzy dwoma brzegami Wisly.

 

 

 

 

 

 

23:01, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
21.10.2010 - Czwartek - Coś zauważyłem !

Jeden pan płytami chodnikowymi blokowal skrzydla bramy wjazdowej. Dzis troche wiało wiec pewnie zabezpieczal konstrukcje. Nieźle się dzieje na tej budowie nieprawdaż?

Swoją drogą dzis byl chyba pierwszy deszczowy dzień od przeszło 3 tygodni !

22:18, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
środa, 20 października 2010
20.10.2010 - Środa - Po ruinach ani śladu

Tym razem widok z góry.Niestety rano bylo mglisto wiec moze nie najlepsza jakosc zdjec.

Wszystko wskazuje na to ze po odkrytych ruinach nie ma juz śladu - sami zobaczcie.

i zbliżenie na środek:

 

19:30, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 19 października 2010
Relacja z miejsca gdzie się nic nie dzieje

Wg mnie najlepszy komentarz do zdjęc które tu wrzucam od przeszło miesiaca

20:14, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 18 października 2010
18.10.2010 - Poniedziałek - 38 dzien nicnierobienia

Polska złota jesień w pełnej krasie. Ponad dwa tygodnie pięknego słońca ale temperatury już coraz bliżej zera. Dziś bylo słonecznie ale i zimno.

W takich okolicznościach koparka która zawitała w czwartek czym prędzej uciekła i znwou mamy dobrze nam znany obrazek zamkniętej ulicy na której nic się nie dzieje ...

 

21:51, metro2watch
Link Komentarze (2) »
piątek, 15 października 2010
Widok z góry - koparka jest

Tym razem zdjęcie z góry na większą cześc ogrodzonego terenu - bo budową trudno to nazwac - widac jedna koparke ktora to odkopala w ciagu miesiaca jakies ruiny - widoczne na zdjeciu.

Bardzo mnie to ciekawi dlaczego trzeba bylo zamknac ul. Prosta aby jedna koparka mogla sobie tam dlubac przez ponad miesiac czasu ?

19:42, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 14 października 2010
14.10.2010 - Czwartek - 35 dzien budowy - Przełom ???

No ! Uwaga ! Pojawiła się koparka. Na ten moment czekaliśmy całe 34 dni.

Ale warto było czekac ...

 

21:38, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 12 października 2010
12.10.2010 - Wtorek godz.9:00 - za nami pełen miesiąc prac

Patrząc na to co się wydarzyło na budowie przez ponad miesiąc czasu dochodzę do wniosku że chyba łatwiej się kopie zimą jak grunt jest zmarznięty. Myślę że każdy kierowca stojący w korkach z wyrozumiałością patrzy na te zdjęcia ...

A tak na marginesie to piękna pogoda tej jesieni.

 


20:57, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
środa, 06 października 2010
2-ga linia metra - kiepski PR

Przechodząc codziennie do pracy obok budowy zastanawia mnie czemu jest ona tak szczelnie ogrodzona zielonym płotem. Czy gdyby w 2-3 miejscach wstawic przezroczyste tafle w płocie tak aby kazdy kto przechodzi mogl sobie swobodnie zobaczyc co sie dzieje na budowie to cos zleogo by sie stalo ???

Widok na szczelny plotek okalajacy budowe. Tysiace ludzi mijajcy codziennie plot w drodze do pracy nie ma szansy zobacyzc cos sie tam dzieje.

22:43, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
06.10.2010 - Środa - 26 dzień budowy Metra

Jedyne co się zmienia to ... pogoda.

 

22:38, metro2watch
Link Dodaj komentarz »
| < Kwiecień 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Zakładki: